Niat sy berniaga ketika itu hanyalah untuk menambah serba sedikit kewangan keluarga.tetapi kini, setelah 4 bulan bergelar stokis,sy mampu memperoleh pendapatan sendiri secara tak lansung sy mampu membantu suami ringankan beban perbelanjaan keluarga

Niat sy berniaga ketika itu hanyalah untuk menambah serba sedikit kewangan keluarga.tetapi kini, setelah 4 bulan bergelar stokis,sy mampu memperoleh pendapatan sendiri secara tak lansung sy mampu membantu suami ringankan beban perbelanjaan keluarga

540 960 Product Wan

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Saya Nurullia seorang suri rumah sepenuh masa dan ibu kepada 4 orang ‘hero’..
Di sini dengan sengaja nya sy kongsikan sesuatu kepada semua tentang kehidupan sy yg dulu dan sekarang.

Bermula:
Sebelum ni sy sy pernah mencuba berbisnes secara online tetapi tak pernah menjadi. Mungkin kerana kekurangan ilmu dan juga tiada tunjuk ajar dari mentor atau guru yang boleh saya rujuk. Segalanya saya perlu lakukan sendiri.. Sehingga kini, 4 bulan yang lepas saya terjumpa dengan product wan. Pada permulaan nya sy hanya lah pengedar biasa sahaja selama 1 bulan. Oleh kerana sale ketika itu amat memberangsangkan,saya ingin bertukar untuk menjadi stokis pula. Alhamdulillah ada rezeki sy ketika itu dan sy diberi peluang menjadi stokis di parlimen saya Jelebu.Niat sy berniaga ketika itu hanyalah untuk menambah serba sedikit kewangan keluarga.tetapi kini, setelah 4 bulan bergelar stokis,sy mampu memperoleh pendapatan sendiri secara tak lansung sy mampu membantu suami ringankan beban perbelanjaan keluarga, ibu bapa, adik beradik dan saudara mara walaupun tidak setinggi gunung. Boleh saya katakan di sini apa yang saya perolehi sudah melebihi dari apa yang saya target kan. Syukur alhamdulillah..

Sekarang, fokus saya,keinginan sy hanya satu.setelah apa yang saya perolehi sehingga kini, telah tiba masa nya untuk sy kongsikan kepada anda semua yang pernah mengalami atau merasai ‘ketidakcukupan’ seperti sy dahulu kepada ‘cukup’.. Di sini saya tidak menjanjikan kekayaan, tetapi cukup sekadar kesenangan.pendek kata, siapa usaha lebih, dia akan peroleh lebih.
Marilah kita bersatu teguh untuk sama-sama berjaya dalam satu team keluar dari kelompok ‘kekurangan atau bebanan kewangan’ yang kita hadapi masa kini.insyaallah kita semua boleh berjaya bersama product wan kerana dengan adanya mentor dan sifu yg terbaik.. Antaranya adalah tuan ceo product wan sendiri iaitu wan Mohd Harizmi sendiri yang sentiasa ada untuk mengorak langkah kejayaan bersama, amat petah dan bijak berbicara ketika menyampaikan sesuatu.x pernah lokek untuk kongsi ilmu yang di perolehi. Begitu juga dengan mentor mentor hebat yang lain.

Oleh itu, kepada anda semua yang ingin atau masih tetcari cari bisnes yang sesuai,yang ingin keluar dari masalah kewangan,atau yang ingin menambah pendapatan, saya sarankan supaya anda sertai kami. Dengan ada nya tunjuk ajar secara percuma tentang perniagaan, sale marketing, produk berkualiti, modal permulaan yang rendah, harga mampu milik, senang dijual, reward bulanan, contest bulanan dan bermacam lagi, tiada alasan untuk anda berjaya bersama sama kami. Insyaallah. Kita usaha yang terbaik kerana kunci sebuah kejayaan adalah usaha.
Sekian dari sy Lia stokis Jelebu bagi Product Wan.

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.