UTUSAN MALAYSIA – 9 OGOS 2016

UTUSAN MALAYSIA – 9 OGOS 2016

960 899 Product Wan

BERNIAGA MODAL SERENDAH RM27

Pada 9 ogos 2016, satu sejarah untuk product jenama WAN, tersiar di UTUSAN MALAYSIA, bersyukur sangat kepada ALLAH sebab sebelum ni wan hanya melihat kisah sahabat yang lain sahaja di dalam surat khabar. Setiap kali bila melihat n baca paper yang ada artikel mengenai perniagaan sahabat lain, dalam hati mesti terfikir…

.. ” bestnya kalau pernigaan aku ni boleh masuk paper macam diorng “..

Tu la ustaz ada cakap ALLAH sentiasa mendegar apa yg kita inginkan, jadi bila di doa setiap hari alhamdulillah ALLAH tunai kan, bukan untuk kejar GLAMOUR atau pun nak poyo, tapi sebenarnya untuk bagitahu product jenama WAN ni ada di dalam pasaran malaysia dan yang pasti dapat membantu ramai orang yang ingin tambah SIDE INCOME.

Semasa wan baca buku pemasaran salah satu cara untuk bagi orang kenal perniagaan kita atau jenama kita, kita kena kuat kan pemasaran kita, salah satunya beriklan di paper, jadi wan follow apa yg dia kata oleh pakar pemasaran tu.

Alhamdulillah selepas keluarnya productwan di paper, permintaan makin meningkat hari ke hari dan makin ramai yg ingin di bantu.

Kesimpulanya:-

1- BILA TERLIHAT SESUATU YG KITA NAK TERUS MINTA DOA DARI ALLAH

2- BERANI UNTUK MENCUBA SATU BENDA BARU

3- CARI TEKNIK PEMASARAN YG BUAT ORANG RASA WOW

 

Anda mempunyai perniagaan? boleh cuba cari jalan beriklan di paper.

1 comment

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.