Alhamdulillah.. Setidak-tidaknya saya boleh berbelanja mengikut apa yang saya perlukan.. tanpa terbeban dengan Kekurangan kewangan malahan Hutang

Alhamdulillah.. Setidak-tidaknya saya boleh berbelanja mengikut apa yang saya perlukan.. tanpa terbeban dengan Kekurangan kewangan malahan Hutang

1024 1024 Product Wan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera… !
Saya Asfalela Bt Abdullah…
Alhamdulillah dengan Izin Dari Allah Taala… sudah hampir 2 tahun saya di beri Peluang Menjadi Stokis Product wan Parlimen Bukit Katil Melaka.Dan Mempunyai Seramai 30 orang Pengedar yang bergerak aktif berganding Bahu Bersama Stokis Bukit Katil,Melaka.

Selama 2 tahun juga lah saya merasai bahawa product wan ni memberi saya Rezeki pendapatan sendiri yang tak Putus-putus dengan secara langsung dan tidak Langsung, malah Meringan kan sedikit beban perbelanjaan Keluarga. Alhamdulillah.. Setidak-tidaknya saya boleh berbelanja mengikut apa yang saya perlukan.. tanpa terbeban dengan Kekurangan kewangan malahan Hutang.Syukur Alhamdulillah….
Dahulu, Berbagai Bidang Bisnes Pernah saya Cuba,secara Online dan Offline,mungkin pada waktu itu Kurang nya Ilmu Perniagaan yang menyebab kan semuanya tidak menjadi,Pengalaman Jatuh Bangun saya dalam Bidang Bisnes tidaklah terlalu banyak tapi berlandas kan dari pengalaman itu lah saya Bangkit Kembali setelah di pertemukan “JODOH” dengan Product Wan.

Pertama Kali Hati Sudah Terpaut,memandangkan Product wangian yang pastinya akan mudah untuk di pasarkan dan Harganya Pulak mampu Miliki oleh semua lapisan Usia.Malahan dengan adanya Sifu terbaik iaitu CEO product wan sendiri yang sentiasa menjadi Pendorong dan tunjuk Ajar untuk mengorak Langkah kejayaan bersama,Pertama Kali Berbual melalui Percakapan Telefon ,Terdetik di fikiran Inilah sifu atau Mentor yang tidak ada pada product – product lain yang sanggup “Personal Touch” ,Stokis –stokis di bawahannya ,tanpa mengenal lelah semata-mata untuk menyampaikan sesuatu ilmu untuk di kongsi bersama.

INI Lah dia yang sering dicari –cari oleh segelintir dari kita yang baru nak berjinak jinak dalam bidang perniagaan sentiasa mengharapkan Pimpinan dan dorongan dari Pihak Atasan,dan malah inilah Satu Bidang Kerjaya yang Boleh Membantu sesama Kita.
“SEBAIK BAIK MANUSIA ,ADALAH MEREKA YANG PALING BERMANFAAT BAGI ORANG LAIN” Oleh itu Kepada Kawan-kawan yang ingin atau masih tercari cari bidang bisnes,YANG mempunyai MATLAMAT sama seperti saya yang ingin membantu sesama kita,atau yang ingin menambah pendapatan,JANGAN tunggu Lagi, Sertai Lah Team Stokis Product wan.

InshaAllah Dengan Niat Ingin Membantu,Segala Tunjuk Ajar secara Percuma Tentang Perniagaan, Sales Marketing,akan di berikan, Beserta dengan product yang Berkualiti,MODAL yang RENDAH,HARGA yang MAMPU Milik,Senang Di Jual,Reward dan Contest Bulanan,TIADA ALASAN UNTUK anda lagi untuk tidak LAKUKAN .. BERTINDAKLAH Sekarang Jangan TUNGGU Lagi !!!
PELUANG SUDAH ADA DI DEPAN MATA !!! AYUH !! BANGKIT BERSAMA PRODUCT WAN !!
SEKIAN
Asfalela Abdulllah @ Laila Ar Asyid013-6723476

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.