HARGAI PENGORBANAN PEKERJA

HARGAI PENGORBANAN PEKERJA

960 640 Product Wan

Bismillah,Assalamulaikum dan salam sejahtera

Bulan 3 2017 sudah di lepasi, alhamdulillah di lepasi dengan penuh jaya dan cool, terima kasih staf productwan yg btl-btl bertungkus lumus untuk setelkan semua stok untuk stokis product WAN.

 

Ini la staf productwan yg tersangat power dan hebat dlm bekerja, mereka  setiap hari bekerja untuk siapkan stok-stok stokis, mereka tak pernah complain sbb mereka tahu mereka bekerja demi menolong orng dan mereka dapat bantu family mereka. Boleh di kata kan tip top kerja.

 

 

 

 

 

Bila mereka boleh bersama- sama realisasikan visi n misi syarikat, tanpa berfikir panjang ni lah hadiah untuk mereka untuk bulan 3 punya. Punya la mereka seronok,bila mereka seronok wan sebagai owner ni Allahuakbar tersangat – sangat gembira.

Semalam bawa diorng makan di MUARA IKAN BAKAR TANJUNG HARAPAN PORT KLANG, bg mereka rasa seafood yg best2. Hehe.

Bersyukur sangat Allah bg wan cipta syarikat dan productwan ni sbb wan boleh bantu ramai orng untuk tambah ekonomi mereka dan wan dapat mengenali mereka ni yg mempunyai pelbagai background family.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa yg boleh bgtau bila staf kita sama2 berjuang kearah VISI DAN MISI syarikat semua proses akan menjadi mudah. Jadi cari lah staf yg boleh follow VISI DAN MISI syarikat anda. Tapi yg penting cari la yg jaga solatnya.

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.