PRODUCTWAN TAJA ANUGERAH BINTANG POPULAR 2017

PRODUCTWAN TAJA ANUGERAH BINTANG POPULAR 2017

150 150 Product Wan

KENAPA WAN SUKA PERNIAGAAN WAN SEKARANG #PART4

==========================================

Pada tahun pertama PRODUCTWAN di lancarkan, banyak plan pemasaran di lancarkan, mcm anda tahu pemasaran melalui facebook tidak pernah behenti, kenapa wan tak pernah stop iklan di facebook sebabnya kos periklanan agak murah bagi orang seperti wan yg bukan mempunyai modal yang besar untuk beiklan, wan ada baca tentang tony fenendes owner airasia, dia cakap bg orang yang tidak mempunyai modal yang besar untuk beriklan try follow apa yang dia buat, apa yang dia buat, dia tukar logo dia dan colour coporate imej dia, dan dia tak pernah tinggal topi n logo air asia dia, pg mana-mana mesti dia bawa. Tu yang wan buat sekarang.

Seperti mana anda tahu wan pernah masuk PAPER, MASUK TV dan PERNAH MENJADI SALAH SEORANG HOTSEAT sifu fbads, wan bersyukur sangat-sangat ALLAH bg pengalaman tu kepada wan untuk wan memperkenalkan productWAN ni di mata rakyat malaysia dan wan boleh membantu mempermudahkan stokis dan pengedar wan menjual.

Berbalik kepada style owner airasia buat tu, memandangkan dana periklan wan masih kecil ALLAH bg laluan kepada wan untuk memperkenalakan PRODUCTWAN dengan cara yg kecil, Alhamdulillah dan insha ALLAH pada AHAD ni di ANUGERAH BINTANG PORPULAR BERITA HARIAN wan akan taja team pendikir NORANIZA IDRIS dan insha ALLAH akan ada logo wan akan keluar selepas NORANIZA IDRIS habis menyanyi. Nak taja kesemua rancangan tu belum diizinkan oleh ALLAH, dapat sedikit pun dah ok, atlest wan boleh bantu stokis n pengedar wan supaya orang lagi kenal logo wan dan productwan.

Satu persatu ALLAH bg jalan, btl jaminan ALLAH jika kita membantu orang insha ALLAH, ALLAH AKAN BANTU KITA, jika KITA PERMUDAHKAN URUSAN ORANG LAIN ALLAH akan permudahkan urusan kita. insha ALLAH  ni permulaan untuk 2016 untuk wan kenalkan PRODUCTWAN di mata rakyat malaysia.

TEAM PRODUCTWAN THE BEST.

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Share this