KENAPA WAN SUKA PERNIAGAAN WAN SEKARANG #PART7

KENAPA WAN SUKA PERNIAGAAN WAN SEKARANG #PART7

1024 768 Product Wan

PENAJA UTAMA PROGRAM CSR “ OLE-OLE RAYA 2017 “ YANG DI TERBITKAN OLEH RTM, dengan adanya stokis dan pengedar yang sangat-sangat power, alhamdulillah tahun ni productwan boleh menaja satu program yang akan di siarkan di rtm pada penghujung bulan puasa. Ni perjalanan yang ALLAH tetapkan yang datang tanpa di rancang untuk wan kenalkan lagi PRODUCTWAN kepada rakyat malaysia.

Untuk program ni juga wan bekerjasama dengan artis yang amat di kenali di malaysia dengan nyanyian dia didalam irama malaysia, iaitu NORANIZA IDRIS, yang ni pun wan tak pernah terfikir, cantik sungguh perjalanan ALLAH bg ni, satu persatu dia bagi kepada PRODUCTWAN.

Untuk PRODUCTWAN, wan takkan behenti membuat pengiklanan, ni sahaja yang wan boleh kenalkan jenama PRODUCTWAN ni di mata rakyat malaysia, kita boleh lihat MILO daripada dulu sampai sekarang tak pernah behenti buat iklan, walaupun bertambahnya pesaing. Jgn kita ambil negetif dengan pesaing, cuba ambil positif, bertambahnya pesaing, kita kena tambahkan lagi strategi pemasaran kita.

sebenarnya bila adanya pesaing baru ada cabaran di dalam otak kita, supaya kita sentiasa berfikir di luar kotak dan kreatif, tanpa pesaing kita akan berada di zon selesa, tu amat-amat bahaya.
Satu persatu ALLAH bg jalan, btl jaminan ALLAH jika kita membantu orang insha ALLAH, ALLAH AKAN BANTU KITA, jika KITA PERMUDAHKAN URUSAN ORANG LAIN ALLAH akan permudahkan urusan kita. insha ALLAH ni permulaan untuk 2017 untuk wan kenalkan PRODUCTWAN di mata rakyat malaysia.

STOKIS DAN PENGEDAR PRODUCTWAN THE BEST.

2 comments
  • Kamal May 27, 2017 at 3:55 am

    Boleh saya tahu stokis di parlimen temerloh siapa,dan dpt kan no contact..sy berminat nk jdi dropship atau agent..terima kasih

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.