Bermula dengan niat menyertai bisnes Produk Wan secara sambilan dan suka-suka bagi mengisi masa lapang akhirnya kini telah mengubah kehidupan saya sepenuhnya

Bermula dengan niat menyertai bisnes Produk Wan secara sambilan dan suka-suka bagi mengisi masa lapang akhirnya kini telah mengubah kehidupan saya sepenuhnya

765 1024 Product Wan

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Izinkan saya meminjam 3-5 minit En/Pn dengan pendedahan saya mengubah kehidupan hanya dengan modal bisnes serendah RM27. Semoga perkongsian ini dapat sama-sama membantu anda yang juga ingin mengubah kehidupan yang biasa kepada luar biasa. Saya Ros seorang suri rumah sepenuh masa dan ibu kepada 2 orang anak.

Bermula dengan niat menyertai bisnes Produk Wan secara sambilan dan suka-suka bagi mengisi masa lapang akhirnya kini telah mengubah kehidupan saya sepenuhnya yang mana sekarang saya mampu menjana pendapatan 1k-2k sebulan hanya dari rumah..menarik bukan?? Saya bermula dengan mendaftar sebagai pengedar dan modal serendah RM27, dalam masa 2 bulan saya jalankan bisnes ini saya telah berjaya mendapatkan seramai 35 orang agen dibawah saya dan Alhamdulillah kini saya telah melangkah ke satu tapak lagi dengan menjadi STOKIS pula di kawasan Taiping. Niat berniaga yang pada mula secara sambilan rupa-rupanya memberi peluang luas kepada saya dimana sekarang saya mampu membantu ringankan beban perbelanjaan suami, malah dapat memberi wang tangan kepada kedua ibu bapa saya.

Dan kini setiap bulan saya mampu memiliki wang simpanan sendiri sebanyak RM500 sebulan. Setelah bergelar stokis banyak ilmu yang saya pelajari kerana bersama Produk Wan saya sentiasa diberi tunjuk ajar oleh Tuan Ceo produk wan iaitu Wan Mohd Harizmi. Beliau sentiasa membimbing, memberi tunjuk ajar tanpa jemu sehinggalah saya mampu mengubah kehidupan yang lebih selesa dan terjamin. Fokus dan matlamat saya kini ingin mencapai 10K sebulan kerana sememangnya tidak mustahil untuk kita kecapi kejayaan dengan usaha yang gigih, matlamat yang jelas serta tanpa jemu untuk belajar Insyaallah kejayaan bakal dikecapi.

Akhir sekali, kepada anda yang sememangnya berniat mahu mengubah kehidupan yang biasa-biasa kepada kehidupan yang luar biasa marilah sertai saya bersama-sama menjana pendapatan dengan bisnes Wan ini kerana anda juga akan sentiasa diberi tunjuk ajar secara percuma mengenai selok belok perniagaan, malahan Produk Wan sendiri yang berkualiti, modal permulaan yang rendah, harga mampu milik serta produk senang jual. Tiada alasan untuk anda tidak berjaya seperti saya. Insyaallah usaha gigih dan sabar kunci segala kejayaan dan marilah kita sama-sama berjaya bersama Produk Wan ini. Sekian daripada saya Stokis Taiping Produk Wan. Semoga memberi inspirasi kepada anda. Terima Kasih.

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.