Sekarang, fokus saya,keinginan sy hanya satu.setelah apa yang saya perolehi sehingga kini, telah tiba masa nya untuk sy kongsikan peluang kepada anda semua

Sekarang, fokus saya,keinginan sy hanya satu.setelah apa yang saya perolehi sehingga kini, telah tiba masa nya untuk sy kongsikan peluang kepada anda semua

640 640 Product Wan

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Saya Hazwani seorang pendidik dan ibu kepada 2 orang anak. Di sini dengan sengaja nya sy kongsikan sesuatu kepada semua tentang kehidupan sy yg dulu dan sekarang.

Bermula:

Sehingga kini, 1 bulan yang lepas saya terjumpa dengan product wan. Pada permulaan nya sy hanya pengedar biasa tetapi ambil peluang utk upgrade diri menjadi stokis utk Ledang. Saya juga seorang pendidik dan mengajar subjek keusahwanan dan perakaunan. Jadi saya gunakan produk wan ini walau pun ‘kecil tetapi berisi’ dan saya mahu pelajar saya kenal dunia perniagaan dgn produk yg mudah sgt utk dijual kerana kualiti produk itu sendiri. Ini di akui oleh pelajar saya kerana apabila mereka menjual, xperlu kata apa,xperlu manis mulut, hanya keluarkan tester produk wan, pelanggan PASTI beli dan mengakui produk wan terbaik..pelanggan pun xsusah nk cari sebab apa? mereka akan ‘repeat order’ ngn kita sbb dia dah tahu produk wan TERBAIK. 1 bulan bergelar stokis,sy mampu memperoleh pendapatan tambahan secara tak lansung sy mampu membantu pengedar2 saya dan pelajar2 saya ringankan beban perbelanjaan keluarga, ibu bapa, adik beradik dan saudara mara. saya katakan di sini apa yang saya perolehi sudah melebihi dari apa yang saya target kan. Syukur alhamdulillah..

Sekarang, fokus saya,keinginan sy hanya satu.setelah apa yang saya perolehi sehingga kini, telah tiba masa nya untuk sy kongsikan peluang kepada anda semua untuk mencari pendapatan tambahan tanpa keluarkan modal yang besar. Di sini saya tidak menjanjikan kekayaan, tetapi cukup sekadar kesenangan.pendek kata, siapa usaha lebih, dia akan peroleh lebih.

In sya allah kita semua boleh berjaya bersama product wan kerana dengan adanya mentor dan sifu yg terbaik..

Antaranya adalah tuan ceo product wan sendiri iaitu wan Mohd Harizmi sendiri yang sentiasa ada untuk mengorak langkah kejayaan bersama, amat petah dan bijak berbicara ketika menyampaikan sesuatu. Tak pernah lokek untuk kongsi ilmu yang di perolehi. Begitu juga dengan mentor mentor hebat yang lain.

Oleh itu, kepada anda semua yang ingin atau masih tercari- cari bisnes yang sesuai,yang ingin keluar dari masalah kewangan,atau yang ingin menambah pendapatan, saya sarankan supaya anda sertai kami. Dengan ada nya tunjuk ajar secara percuma tentang perniagaan, sale marketing, produk berkualiti, modal permulaan yang rendah, harga mampu milik, senang dijual, reward bulanan, contest bulanan dan bermacam lagi, tiada alasan untuk anda berjaya bersama sama kami. Insyaallah. Kita usaha yang terbaik kerana kunci sebuah kejayaan adalah usaha.
Sekian dari sy Wani stokis Ledang bagi Product Wan.

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.