Niat saya untuk ringankan beban suami dan jugak membantu ibu dan mentua saya iaitu ibu tunggal..Dengan apa yg saya ada sekarang dapatlah saya membantu serba sedikit keluarga saya

Niat saya untuk ringankan beban suami dan jugak membantu ibu dan mentua saya iaitu ibu tunggal..Dengan apa yg saya ada sekarang dapatlah saya membantu serba sedikit keluarga saya

819 1024 Product Wan

Assalamualaikum dan salam sejahtera.saya Normiesya seorng surirumahtangga dan juga ibu kepada 2org cahayamata..Disini saya ingin berkongsi serba sedikit tentang kehidupan saya dulu dan sekarang..
Sebelum ni saya bekerja sebagai senior leader disalah sebuah kilang selama 6tahun dan saya juga penah mencuba pelbagai bisnes online, macam² saya jual tpi tak pernah menjadi mungkin sebab tidak cukup ilmu dan jugak kurang bimbingan dalam bisnes ni..hidup saya hanya dengan makan gaji.. bayangkan nk menunggu gaji tengah dan hujung bulan ada kala smpai saya dan suami kena ikat perut, anak² saya tepaksa suruh makan dirumah mentua.. tahap kesusahan saya pada masa tu bak kata kais pagi makan pagi kais petang makan petang…tak kais tak makan… saya cuba untuk ubah kehidupan saya dan suami tapi tahap ekonomi kami susah sangat.. dengan hutang rumah, moto anak² sekolah lagi..

Sampailaa pada bulan 12 2016 saya diperkenalkan oleh adik saya satu bisnes iaitu PRODUK WAN, mulanya saya cuma nk memcuba saja tapi syukur alhamdulillah pada bulan 1 sale saya mencapai ratusan unit dan bulan seterusnya sale saya mencecah ribuan unit.saya jadi yakin yang produk wan ni boleh pegi lagi jauh.. Pada bulan may 2017 saya nekad untuk berhenti kerja..Pada bulan Nov 2017 saya cuba memohon untuk menjadi stokis di parlimen saya iaitu Balik Pulau, syukur alhamdulillah permohonan saya diterima.Dengan Produk wan ni saya dapat bantu suami saya dan ibu saya dari segi kewangan, saya juga boleh luangkan masa lagi banyak dengan family dan jugak ank²..

Alhamdulillah saya daripada kosong dalam bisnes sehingga tahu meniaga,Saya diajar dan diberi ilmu oleh CEO hebat produk Wan iaitu WAN MOHD HARIZMI yang tak penah jemu² beri ilmu dan tunjuk ajar kepada saya dan team² PRODUK WAN dan sifu² hebat tidak penah lokek ilmu.. Misi dan matlamat saya adalah untuk bantu keluarga saya keluar dari belenggu kesusahan dan ingin membantu ramai lagi insan seperti saya dulu yg dalam kesusahan..

Niat saya untuk ringankan beban suami dan jugak membantu ibu dan mentua saya iaitu ibu tunggal..Dengan apa yg saya ada sekarang dapatlah saya membantu serba sedikit keluarga saya dan alhamdulillah rezeki saya tak pernah putus sejak saya sertai bisnes PRODUK WAN nie..
Dengan tunjuk ajar secara percuma, produk yang mampu milik, permintaan yg sangt² tinggi, modal untuk daftar ejen yg sangt rendah tiada alasan untuk anda berjaya bersama kami.. kerana usaha adalah tangga kejayaan..

Dan tibalah masanya saya ingin membantu anda untuk keluar dari masalah kesempitan dan kekurangan duit… kepada anda yg tercari² bisnes yang sesuai inilah peluang anda.. janganlaa lepaskan peluang yang ada, kerana peluang hanya datang sekali…sekian dari saya MIESYA STOKIS BALIK PULAU.. 🌷❤🌹

Leave a Reply

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.